Stangen

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Emma - 4 februari 2019 08:20

Godmorgon! Måndagen har anlänt igen och jag sitter nu i skolan och ska plugga innan första lektionen börjar vid halv 10. I dag och i morgon blir slutspurten på en konstant pluggperiod som sträckt sig över drygt en månad nu, pga prov varje vecka. Jag har faktiskt inte haft en enda pluggfri dag på hela 2019. Som jag längtar tills onsdagens fysikprov är över och en lugnare period väntar!

I går hade det kommit ännu mer snö, vi har minst en halvmeter nu. Jag och Amanda red dressyr på Diara och Emilio. Jag och Diara fick spåra upp lite ridvägar först så att Emilio slapp gå i djupsnön med sina korta små ben. Jag är väldigt nöjd med passet och Diara kändes jättefin. Vi red även några varv i förvänd galopp och även där var hon superfin. 


I dag blir det långdag i skolan och sedan fysikplugg för hela slanten. Hoppas ni har en roligare måndag framför er. XD

Bild från förrförra året då vi typ inte hade nån snö alls. Varför kan det inte vara så nu...?

 

Av Emma - 4 februari 2019 07:00

Jag och Diara red på långritt ihop med Victoria och var ute i skogen i tre timmar på nya ridvägar. Var jättekul!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards