Stangen

Alla inlägg den 11 maj 2019

Av Emma - 11 maj 2019 21:58

Är som ni säkert vet mängder av saker att fixa i ordning efter tävling och det gjorde jag i dag innan jag red Stangen en sväng i skogen ihop med pappa och Zorro. Han var pigg och lite busig. Därefter roade jag mig med att borta rent Diaras lermassakerade täcken som hon hade i hagen torsdag och fredag. Efteråt var jag lika smutsig som täckena varit innan typ XD.
I morgon ska alla hästarna ridas ut och sen blir det plugg för hela slanten.
Stangen i dag:

Av Emma - 11 maj 2019 21:40

LB:1 2019 - 70,357% (197 p) - VINST!

Diara var jättefin under framridningen. Vi red fram enligt vårt invanda mönster och blev klara ganska perfekt i tid tills vi skulle in på banan. Väl där inne tappade vi som vanligt en del energi men hon lyssnade ändå på mig så är nöjd med ritten. Synd bara att hon inte visar upp sina flashiga travökningar. Men det räckte till vinst även denna gång!
Slutkommentar: En jämn ritt i fin balans & form. Jobba för att öka eftergiften i höger sida. Snygg sits, mjuka understödjande hjälper. Känns harmoniskt. :)

Några bilder:

             

  


 

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards