Stangen

Alla inlägg den 18 april 2022

Av Emma - 18 april 2022 21:39

Har varit underbart väder i påskhelgen och i dag var inget undantag. Red dressyr på Diara i t-shirt i går - riktigt sommartecken. Red med dressyrsadeln vilket som alltid går lite mer knackigt men efter ett tag blev hon riktigt fin. Red igenom LB:1 igen och när jag sedan avslutade med lite travarbete kändes hon magisk! Därefter åkte jag till Camilla och red Campari. Han var också väldigt fin. Förutom det blev det promenad med Molly och plugg.

I dag red jag Zorro på morgonen. Han var ganska seg men lydig. Sedan tränade jag innan resten av dagen gick till promenad och plugg.

Lite bilder:
       

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards