Stangen

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emma - 5 februari 2012 12:42

Jepp!! Nu har jag skapat en ny blogg som handlar enbart om mina Osynliga hästar. Länk här och under "Länkar":

http://osynliga-hastar.bloggplatsen.se

Min favobild på Wilma:

Visst är hon sååå söööt!!!!   


Av Emma - 5 februari 2012 12:32

Hallo!!!! Jag tänkte gå ut och fota hästarna i hagen i dag men på morgonen när jag vaknade var det -23 grader ute. Nu är det bara -9,6 så kanske går ut och fotar lite sen...

I dag ska jag rida Emilio elle mest skritta för att han inte ska dra för mycket kall luft i lungorna. Kanske ska jag rida Kiwi också om mamma inte vill rida. Red henne i går. Det var jättekul.


Bara för att det inte blir några bilder nu ska ni få 3(!!!!!!) filmer att kolla på.

Nr 1. Wilma jagar kotte när vi är och fikar vid någon sjö som jag inte vet namnet på! (från i höstas)

Nr 2. Slutet på banan i unghästklassen på Svenska New Forest Mästerskapen i Vetlanda. (från i sommras)

Nr. 3 Kiwi och Zorro kliar varandra. (från i sommras)



 
 
  Kramizar

Av Emma - 5 februari 2012 11:55

Hurra!!!!! Nu är det äntligen dags för inlägg nummer 100!!!!! Det firar jag med ett Emilio collage!!!!! Och lite annat....


   

Tack för att ni väljer att läsa min blogg!!   


Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards