Stangen

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Emma - 10 september 2016 18:12

Fast egentligen var det mer sommar än höst i dag - sol och över 20 grader. Jag började dagen med att rida en lugn skogstur på Emilio ihop med mamma och pappa. Emilio var lite halvpigg sådär, märktes att han gick tufft i onsdags.

Sen red jag Vattenfallsrundan på Diara. Hon var överdrivet tittig, även på saker som inte brukar vara farliga i vanliga fall. Så vi hade några diskussioner och den värsta utav dem löste vi med att jag ryggade henne förbi, hehe. Men hon var också sjukt pigg på de otittiga sträckorna och vi hade riktigt kul. Så härligt att rida den rundan i strålande sol!

Några öronbilder:

     


Förutom ridningen har jag även intervalltränat själv i den branta backen och så har jag gjort läxor vilket jag ska fortsätta med nu.

I mon ska Diara och Emilio ridas igen och så ska jag med Camilla på pay and jump med China och Maja. Så jag lär inte sitta sysslolös direkt, hehe.

Ha en bra lördagskväll!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards