Stangen

Alla inlägg den 2 november 2018

Av Emma - 2 november 2018 22:07

Hej! Nu har några dagar rullat iväg igen och lovet närmar sig tyvärr sitt slut. I onsdags red jag ut på Diara på morgonen. Hon var galet pigg. Sen åkte jag med Camilla på banträning med Camé och Quicken och hjälpte till med att rida fram & trava av. Efter det så red jag även Campari åt Camilla. Han är ju bara tre år så blir ett väldigt enkelt pass men han är jättehärlig att rida! Så den dagen gick verkligen i hästens tecken. Dessutom passade jag såklart på att kolla in Camillas hund Zeldas små chihuahua valpar. De är såååå söta!
I går red jag först ut på Zorro. Han var seg och inte alls rolig att sitta på. Efter det red jag Diara ett dressyrpass på banan. Jobbade mest med galoppen och är nöjd med hur hon gick på slutet.
I dag var Camilla här och skodde Emilio och Zorro på förmiddagen. Blev snösulor för dem båda nu, man vet aldrig när snön kommer. Efter det så longerade jag dem. Emilio var supersnäll som vanligt. Han är van vid att longeras till skillnad mota Zorro som nästa aldrig blir det. Men även Z skötte sig över förväntan även om han fick lite feeling i galoppen.

I mon ska jag rida Emilio och Diara på morgonen och sen på em ska jag in till Anna. Vi ska gå på konsert och sen sova övee hos henne.

Bild på valparna samt från gårdagens ridtur på Zorro:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards