Stangen

Alla inlägg den 15 november 2018

Av Emma - 15 november 2018 17:51

Vad jag kommer ihåg har jag nog aldrig varit såhär slutkörd i samband med ett prov innan. Men det var sjukt mycket och jag hade inte tid att börja plugga tidigare pga andra prov. Men nu är det äntligen över! Spyr typ på matte nu, haha. Sån skön känsla iaf. I kväll ska jag lägga mig när vi släppt in hästarna vid halv 8. Vi har dessutom studiedag i morgon vilket passar perfekt!
I går hade jag dock inte bara matteplugg på schemat utan även en del häst. Red först Diara i skogen och hon var väldigt fin. Låg dock några livsfarliga stockar utmed en av vägarna som hon inspekterade noga innan hon vågade sig förbi, haha. Näst på tur var Zorro och även han tyckte stockarna var farliga. Men förövrigt var han ganska så duktig. Sist och minst var det Emilios tur. Honom longerade jag bara men han verkade lika glad för det för han busade på för fullt.

I mon ska alla pållarna motioneras igen och så ska jag påbörja plugget inför nästa vecka.
Ha en bra torsdagskväll!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards