Stangen

Alla inlägg den 18 mars 2018

Av Emma - 18 mars 2018 19:45

Min dag i dag blev lite annorlunda mota en vanlig söndag. Mycket tidspusslande och korta pluggintervaller. Men blev en del gjort, dock hann jag inte allt jag borde hunnit... På fm red jag och Victoria ut ihop. Jag hade Emilio och han var pigg. Dock så är det ojämt och knagligt i den djupa snön nu så är rätt jobbigt för honom och det drar såklart ner tempot litegrann.
Sen var det in och äta & plugga innan Camilla kom och klippte Diara åt mig. Vi valde att inte klippa benen i år, delvis pga det hemska underlaget som är nu men främst för att det kommer bli såååå blött ute när all denna snön äntligen smälter och då är det skönt att hon har lite skydd på benen. Blev bara ca hälften så mycket päls som det brukar bli när vi helklipper henne, helt otroligt vilken skillnad benen gjorde!
Skulle ridit henne efteråt men hann tyvärr inte då klockan blev för mycket. Och i mon har jag prov till kl 17 så kommer få offra livet på en dunderpigg Diara på tisdag, haha. Längtar redan!

Några före-, efter- & täckesbilder precis som varje år:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards