Stangen

Alla inlägg den 23 mars 2018

Av Emma - 23 mars 2018 12:42

I går var jag och Diara ute på en lite längre tur i vårsolen. Trots att snön ligger kvar så var det ändå vår i luften. Jag hade såklart klätt mig alldeles för varmt för det var ca fem plusgrader och Diara var jättepigg. Vi galopperade väldigt mycket för att hon skulle bli av med lite energi och hon älskade det. Hon var betydligt finare än sist och inte lika hängig på bettet. På lördag kan vi äntligen åka till ridhuset för första gången i år då byvägen smält av och är såå taggad på årets första riktiga dressyrpass. Surt att det nästan skulle dröja ända in i april innan det blev av bara. De flesta börjar ju tävla i februari liksom...


Hoppas ni får en fortsatt bra fredag! :)


Tänkte ta en gullig bild på Diara när hon spetsade öronen och spanade in påskriset. Gick dock inte så bra för hon var inte särskilt intressead av det som ni ser, haha.

       

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards