Stangen

Alla inlägg den 21 maj 2018

Av Emma - 21 maj 2018 07:00

Denna bilden togs innan jag och Emilio galopperade barbacka på fältet. Den dagen lyckades han få av mig två gånger och det är också den enda gången som jag ramlat av två gånger på ett ridpass. Stukade foten ordentligt första avramlingen och släpades genom brännässlor andra avramlingen. Så som ni märker var vi riktigt vilda på den tiden Emilio och jag, haha. Nej men jag antar att jag hade sämre balans då plus att det är väldigt svårt att barbacka sitta kvar på en bockade shettis. De bara försvinner under en, tror nog många känner igen sig i det. Är konstigt att jag ännu bara ramlat av totalt 30 gånger i mitt liv. Är ju långt kvar till hundra. ;)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards