Stangen

Alla inlägg den 21 juli 2018

Av Emma - 21 juli 2018 19:45

Hej! I går var jag med Amanda hela dagen. På morgonen red vi ut på Diara och Zorro ihop med mamma & Kiwi. Diara kändes fin och pigg som vanligt. Efter det hade jag en dressyrlektion för Amanda och Emilio. De skötte sig toppen båda två! Efter detta var det skönt med ett svalkande bad i sjön för det var sååå varmt.


I dag vilade alla hästarna så jag började min dag med att övningsköra. Testade att köra med släp för första gången och det gick jättebra. Håller mig dock till att köra rakt fram med det ett tag till för backa var väldigt besvärligt, haha. Sedan städade hela familjen sadelkammaren. Älskar att få göra rent ordetligt och organisera upp allt. Så vi slängde en hel del gammal skit och flyttade om lite så vi fick smidigare förvaring. När jag ändå var i mitt städmood så tog jag transporten också. :)


I morgon ska jag dressyrträna för Susanne, ska bli jättekul!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards