Stangen

Alla inlägg den 21 augusti 2018

Av Emma - 21 augusti 2018 18:02

I morgon börjar eländet igen. Har varit så skönt med lov men som vanligt tar det slut alldeles för fort.
I dag har jag iaf ridit Zorro och Diara. Zorro gick en sväng i skogen ihop med mamma & Kiwi och han var jättefin. Diara gick ett dressyrpass på banan och mamma longerade Emilio samtidigt. Är ganska nöjd med passet, fanns både bra och dåliga delar men vi jobbar på mot målen.
Nu i kväll ska jag ut och övningsköra. I mon väntar skolstart och sen ridning. :)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards