Stangen

Alla inlägg den 26 november 2019

Av Emma - 26 november 2019 15:30

Hej! Hela denna helgen har gått i julens tecken och det har varit supermysigt. I lördags red jag först Emilio och Diara i skogen på morgonen och båda skötte sig fint. 

 

Sedan åkte jag ned till mormor och morfar och vi bakade pepparkakor och lussebullar samt julpyntade litegrann. Var jättemysigt och såklart gott med julfika! Lite bilder därifrån:  

                 


Jag sov över hos mormor och morfar till söndag och då pkte jag hem och red Emilio och Diara. Emilio fick gå i skogen och han var ganska så pigg. Diara red jag på banan och det gick allt annat än bra. Ska bli skönt att hon går på vintervila snart nu för vi behöver verkligen en paus då vi har kört fast. 

Jag hade långhelg även denna helgen så måndagen spenderades också henne. Först red jag Diara i skogen och då var hon jättefin och en stor kontrast mot söndagen. Sedan julpyntade jag stallet och mitt rum, såhär mysigt blev det:

       


I dag åkte jag upp till Uppsala igen och hade lyxen att kunna åka med pappa för han skulle på jobb uppåt i landet. Kommer tyvärr dröja ett tag tills jag åker hem igen nu då jag ska till sihs i helgen, vilket såklart också ska bli kul men kommer sakna hästarna massor. 

Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards