Stangen

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Emma - 2 november 2012 18:18

...då jag inte har bloggat kommer här:

Onsdag: Cajsa kom och sov över. Vi gjorde kort, övade på Het, red Halloween och delade ut korten med Eve och Sandra. Jag och Cajsa var häxor, Emilio var pumpa, Eve och Elle var träd och Sandra och Aniara var väl typ hm... en stjärnhimmel..... Sedan åkte jag och Cajsa till SRS och löshoppade:) Var kul. Fördelen med att löshoppa i ett ridhus är att hästen inte kan äta i kanterna. Nejdå jag tänker ABSOLUT INTE på Emilio...... Grr......

Torsdag: Väckte Cajsa och sedan somnade hon och sov en halvtimme till då jag väckte henne igen. Hahaha. Denna dag så hoppade vi på höskullen, gjorde skattjakt m.m

I dag: Först så åkte vi till en sjö, gick runt den, och fikade sedan. Väl hemma igen så red jag Emilio, dressyr på gjärdet, men så värst mycket dressyr blev det inte eftersom han var helt GALEN!!! Ville bara raca upp hela tiden, och en gång lyckades han. Men i slutet så gick det ganska bra. Sedan hoppade vi några skutt på Eves plutthinder. Fast Emilio fattade inte att man skulle hoppa över rishindret utan sprang rakt igenom. Jag hoppas att du Eve förlåter mig för detta, jag försökte bygga upp det lite grann..... Sedan red jag ut på Zorro med mamma och Kiwi. Vi satte nu igång Zorro igen efter ca 1,5 veckas vila. Och det var därför inte konstigt att han var skitpigg:) Hehehe... Det var nog allt. Bilder från Halloweenen kommer nog snart......:P

In normal bild på mig och en fail, från Maj 2012

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards