Stangen

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Emma - 10 november 2012 16:02

Emilio: Red ihop med mamma på banan. Vi hoppade/markarbete. Emilio var pigg och jätteduktig. Klev fint över alla bommar. Lite seg i galoppen bara. Kiwi var crazy:P 

Zorro: Mamma hade lektion för mig. Gjorde samma sak med honom. Han var seg först men i alopen blev jag arg och dp (han som aldrig bruar vara crazy) drog han i vägoch bock-bock-bock-bock Hahahah vad kul. Men sen var han jättepigg. När vi kom inefteråt fick vi överaskningen att Wilma hade kräkts kattsit på mattan.... Very funny: Tänkte ägga upp bild på övningarna (/två kontrollövningar - ena svängar andra änga och kora galoppsprång.) men ärhos Eve nu, så funkar inte... Därför kommer detta inlägg ha ovanligt många stavfel - hennes laptop är seeeeeeeeeeeeeeeg..... Gick till henne och länade Halloweenkläderna. Kramizar:)

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards