Stangen

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Emma - 1 juni 2012 15:48

En ny favohäst:) Lik Amadeus:) Nu är dom två:) I går fick vi ju välja vilka hästar vi ville ha och Amadeus fanns inte med så jag valde Barino. Vi hoppade bana 50 cm och han var underbar:) Vi fick bara ett stopp och det var mitt fel för om man inte håller kvar honom ända fram till hindret så vägrar han och detta glömde jag...:( Annars gick det lysande och det var ingen som klarade banan utan att vägra så vi var bland dom bästa!!!

Sista gången:( 

Av Emma - 1 juni 2012 15:32

Usch vilken vecka. Har knappt kunnat rida nåt:

Måndag: Då red jag faktiskt på bana. Ett dressyrpass där vi övade på direkta galoppfattningar. Gick ganska bra även om det inte blev exakt på en gång. Nöjd.

Tisdag: Vi gick till Vik och sov över till onsdagen. På kvällen vid 9 bröt tyvärr Linnéa (en tjej i våran pararellklass)benet och fick åka ambulans till sjukhuset. Annars var allt kul. På natten sommnade - vaknade jag hela natten och frös så jag skakade även att jag hade allt detta på mig:

* Tjocka mjukisbyxor

* Strumpor

* T-shirt

* Sweertshirts jacka

* Flecejacka

* En mössa runt fötterna

* Luddvantar

Onsdag: Vi hade lite aktiviteter och sedan hämtade mamma mig (plus att vi fick skjusa hem Wilda för hon hade ingen som kunde hämta henne). På kvällen fick jag ont i halsen...

Torsdag: Hade ont i halsen hela dagen även i skolan. På eftermiddagen red jag på GGR.

Fredag: I dag har jag inte ont i halsen men det kliar i munnen och jag är lite snorig. Regnar så jag kan inte rida...

USCH!!!!!!!!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards