Stangen

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Emma - 24 juni 2012 11:27

I går fick jag en ny mobil i tidig födelsedagspresent av mamma och pappa. Det är en Samsung Galaxy Gio. Fick en lilla mobilskydd också. Bilder:

   

Av Emma - 24 juni 2012 11:18

I går red jag, mamma och pappa ut i skogen. Emilio var ganska lat men det var jättekul att rida honom igen!! En backe racade han som en galning och kom nästan ikapp Kiwi: Emilio fick börja galoppa lite innan Zorro som var framför oss. Då såg Emilio en lucka mellan Zorro och buskaget. Han drog rätt igenom buskaget. Zorro försökte "vara snabbare" än Emilio men Emilio använde sin respekt och vände rumpan mot Zorro vilket gjorde att han kom förbioch kunde raca. Hahahaha var kul!!!

Han firade också att jag var hemma igen med att rulla sig så lerig som han bara kunde. Suck Emilio...

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards