Stangen

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma - 12 augusti 2012 11:15

Namn: Zeus II

e. Lunnalyckans Tacado

u. Värends Sorella II

ee. Casimirsborgs Avocado

eu. Tara

ue. Hoekehors Denny

uu. Värends Sollibeth

eee. Leede's Boy

eeu. Broomy Bright Light

eue. Stardust

euu. Papita

uee. Mudeford No White

ueu. Prescott

uue. Mudeford Brown David

uuu. Värends Sonett

uuue. Wootton Bracken

 

Av Emma - 12 augusti 2012 11:07

Redigerade coola bilder: Vad tycks?

   

 

 

 

   

Vill du ha en redigerad bild på något?? Hör av dig till mig med en/flera bilder, text på och stil. Helt gratis:)

Av Emma - 12 augusti 2012 10:15

Namn: Emilio

e. Almnäs Origo

u. Gläntans Essy

ee. Gletness Rockall

eu. Ironda v.d Grieten Kamp

ue. Kärlingehults Orkan

uu. Gläntans Estrid

eee. Fireball of Marshwood

eeu. Gletness Rock Rose

eue. Leopold v.d Beemster

euu. Desiree v.d Remketting

uee. Bartje v. Bergharen

ueu. Dieltje v. Herveld

uue. Amigo

uuu. Jackie

uuue. Jakobin

 

Av Emma - 12 augusti 2012 10:08

När Ellen och jag skulle rida Zeus så hade han fått sin tredje tappsko... Suck.... Men vi skrittade lite på banan.

Emilio var jättesnäll och pigg. Ni kanske undrar varför det aldrig kom något tidsinställt förklaringen är att jag inte han skriva klart innan Ellen kom. Men det kommer i dag. I går var läget lugnt. Badade lite och så. Hästarna hade vilodag. I dag ska jag rida. I mon och på tisdag kommer Ellen. Ska expremetera med biloder i dag med. Kramizar:)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards