Stangen

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Emma - 18 augusti 2012 20:00

Värmde upp med lite socialträning med Zeus. Efter ca 3 minuters bråk på stallplanen kommer vi till sisit i väg med mammas hjälp (som vanligt). I skogen gick det jättebra förutom en gån då jag var på väg att trilla av när han ryckte för ett träd. FATTA ETT TRÄD!!!! Det är väl ändå inte farligt. Tydligen i hans värld. På banan gick det inte så bra när vi skulle hoppa. Han ställde sig och kickade när vi skulle galoppa. Mot hindrena gick det ganska bra fast vi hade ingent tryck i galoppen eftersom han helst inte ville galoppa alls utan att jag tvingade honom. Vi ska testa utan bakskydden i mon för det kanske är dom han är iritterad av. Vi får se.....

 

Av Emma - 18 augusti 2012 12:57

Har nu uppdaterat inlägget om ridlägret. Länk här:

Ridläger i GGR

Av Emma - 18 augusti 2012 10:52

...sitter jag här och bloggar. Och kolla in.... Men ligger under skrivbordet och sover???

 

Lill Wilm!!!!! Nawwww.....

Här är också en bild från när vi badade i går tagen med min mobil. Har aldrig lagt upp en mobilbild här innan så ska bli intressant att se kvaliteten på den:

 

Cool va???

Av Emma - 18 augusti 2012 10:48

Kan säga att ridningen i går gick bra:) Stangen var pigg och Zeus med. Zeus hade jag socialträning själv i skogen med. Blev lite bråk men jag vann. Han får inte gå så hårt nu för han har tappska igen. Fick det dagen efter han hade fått nya skor. Suck men jajaja...... Massor av hagbilder till er att frossa i + lite bilder från när vi plockade svamp mitt i allt:

                                                                                                                         

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards