Stangen

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Emma - 19 augusti 2012 20:10

Namn: Zorro

e. Sobel

u. Gullan

ee. Charmeur af Langesminde

eu. Mirabell

ue. Frej Boven

uu. Glochens Goldie Girl

eee. Dancan's Sun Spot

eeu. Sandra af Langesminde

eue. Terrasso

euu. Jackie

uee. Okänd

ueu. Okänd

uue. Torboldt

uuu. Glochenspiel Bell

uuue. Klokkerine

 

Av Emma - 19 augusti 2012 20:02

Jaa faktiskt: När det ligger stockar över vägen!!! Tjoho!!! Hoppning♥ Jag är ju som sagt ett stort fan av det grenen. Zeus tyckte också att det var kul och tog ett Kiwi hopp för att han ville ikapp Zorro. På hemvägen var vi först och så var det lite segare. Annars så:) Ska nog rida samma runda i mon med Stangsing och så kanske jag jkan få pappa att följa med och foto♥ Stangsebilder älskar jag!!!!!

   

Av Emma - 19 augusti 2012 20:00

Namn: Lunnalyckans Kiwi

e. Lunnalyckans Tacado

u. Ashley Linda

ee. Casimirsborgs Avocado

eu. Tara

ue. Ashley Sandy

uu. Luckington Licina

eee. Leede's Boy

eeu. Broomy Bright Light

eue. Stardust

euu. Papita

uee. Hyacinthus

ueu. Ashley Connie

uue. Luckington Ludo

uuu. Luckington Double Diamond

uuue. Goodenough

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards