Stangen

Alla inlägg den 26 november 2017

Av Emma - 26 november 2017 11:41

Dagen bjöd på ändrade ridplaner av det sämre slaget vilket jag inte uppskattar. Jag red först Zorro i skogen (fick honom rätt pigg och fin efter ett tag) och sen var tanken att jag och Victoria skulle ridit ihop, jag på Emilio. Men olyckligtvis stannade jägarna till vid stallet och sa att de skulle jaga vildsvin i dag så vi fick inte vara i skogen... Så typiskt. Jag och Victoria har inte ridit ihop på flera månader då vi har haft så mycket att göra båda två och aldrig lyckats pussla in det och när det äntligen ska ske så ska det komma något annat hinder... Suck. Tur att jag hann motionera Zorro innan iaf. Emilio får jag ta efter skolan i morgon.

Nu ska jag återgå till tyskapluggandet - ha en fortsatt bra söndag! ☺

Zorro & jag förra vintern:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards