Stangen

Direktlänk till inlägg 18 november 2018

Tävlingsmorgon

Av Emma - 18 november 2018 07:36

Då vi startar redan vid 9 i dag så var det en tidig morgon men nu är vi iaf påväg. Tänkte passa på att skriva om gårdagen så länge.
På morgonen red jag och Amanda ut på Diara och Zorro. Diara var jättefin och väldigt pigg. Sedan longerade vi Emilio och även han skötte sig super. Förutom ridningen så joggade jag, pluggade samt packade inför tävlingen. :)

Vi hörs senare, håll tummarna för oss i dag.
Lika taggad som alltid:

 
 
Cim

Cim

18 november 2018 08:25

Håller tummarna så klart :)

http://www.rattisadeln.bloggplatsen.se

Emma

18 november 2018 09:47

Tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Söndag 31 mars 21:47


Enligt termometern var det 15 grader i dag men jag tyckte ändå det var mycket kallare än tidigare dagar. Kanske berodde på att det inte var någon sol, haha. Jag började dagen med en uteritt på Diara. Hon var rätt tittig och oharmonisk. Dessutom frö...

Av Emma - Lördag 30 mars 21:06

Hoppas att ni har haft en fin påskafton! Jag började min med en tur i skogen på en väldigt tittig och spänd Zorro. Sedan åkte vi till mormor och morfar på fika och resten av dagen spenderades hemma. Promenad och lek med Molly och sen började jag plug...

Av Emma - Fredag 29 mars 21:54

Jag och Diara hade en så härlig ridtur i morse! Vi red min favoritrunda och det var riktigt vårigt och soligt. Njöt för fullt! Precis vad jag behövde efter alla långa sega pluggdagar i Uppsala senaste veckorna. Diara var i sitt esse och galopperade p...

Av Emma - Torsdag 28 mars 21:58


Hästtentan i går var en riktig utmaning. Den är ju hela veterinärprogrammets skräcktenta av en anledning. Känd för svåra frågor och lärarna är inte direkt generösa med poängen. Jag tror att det gick bra och hoppas verkligen det för har pluggat sjukt ...

Av Emma - Måndag 25 mars 11:25

Egentligen har jag påsklov nu men det är inget jag kan utnyttja då den stora hästtentan (känd för att vara veterinärprogrammets värsta tenta) är på onsdag. Så jag fick glatt stanna kvar i Uppsala och ägna hela helgen samt nu måndag och tisdag till at...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards