Stangen

Alla inlägg den 24 december 2018

Av Emma - 24 december 2018 22:34

Då har ännu en julafton passerat. Jag hoppas er har varit bra för det har min varit. På morgonen red jag ut på Diara ihop med pappa och Zorro. Hon var lugnare i dag och jag kunde jobba lite mer ordentligt med henne.
Sedan firade vi jul nere hos mormor och morfar i vanlig ordning. Jag fick bla. ridbyxor, Mulleböcker, longeringsinspänning och ridhanskar. Är jättenöjd med mina julklappar.

I morgon ska Diara ridas igen och så tänkte jag börja lite med lovplugget vilket jag inte ser fram emot, hehe.

Av Emma - 24 december 2018 07:00

När hoppträningarna drog igång igen efter Diaras vintervila minns jag just denna träning som gick extra bra. :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards