Stangen

Alla inlägg den 2 maj 2021

Av Emma - 2 maj 2021 16:45

Denna veckan bara försvann och hann inte uppdatera något här alls. Måndag-tisdag var jag i Uppsala och skrev tenta så de dagarna gick bort helt. Onsdags red jag Diara & Zorro och båda skötte sig bra. Longerade även Emilio och tränade. På torsdagen fick Diara gå en längre uteritt. På fredag reds Zorro ut i skogen, jag tränade och sen red jag Ludde plus att Camilla tränade mig på Tompa. Fullt upp med andra ord.
I går red jag Emilio på morgonen och sen red jag Campari hos Camilla. Båda skötte sig bra. På em hoppade jag med Diara för första gången på väldigt länge. Vi var lite ringrostiga i början men när vi väl kom igång fick vi bra flyt och det var riktigt kul! Sen tränade jag med.
I dag red jag Diara ihop med pappa och Zorro på morgonen. Hon kändes fin. Sen red jag Ludde hos Camilla. Nu blir det plugg resten av dagen som vanligt.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards