Stangen

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

SNÖ!

Av Emma - 30 november 2012 19:50

ÄNTLIGEN SNÖ! Har längtat i säkert en månad nu. Hoppas att det ligger kvar lääääänge. Tisdagens ridning gick toppen och Emilio var ganska pigg. Onsdagens clinik för Peter Eriksson i Grankärr var skitcool. Hästarna hoppade upp till 150 cm! Sedan fick jag hans autograf oxå♥ I går var vi hos mormor och morfar.

I dag var det mycket snö när jag kom hem från skolan så jag stack ut på en mystur med Stangen barbacka i snöfallet. Romantiskt....:P Han var som vanligt under årets första snöritt. Pigg och busig. Alla snöstyltor förhindrade farten lite men samtidigt trampade han ju av sig dom när han sprang. Det blev snarare en raceritt än en mysritt. Fast mysig och underbart var det ju förstås oxå! Han var jättepigg och bara race, race och åter race. Gick jättefort och snön bara yrde efter oss♥ I mon är det December:) Kalendrar♥ Hehehe.. Wilma har oxå en i år. Full med levesnittar. I dag blir det bilder på lussekatterna, Wilma i dockkläder och snön.

Lussekatter.. Mums:

       

Wilma i dockkläder, superlöjligt och pussigt:

           

Snön: (Mobilbilder så dom är både suddiga, mörka och otydliga. Förstår om ni tycket att det ser ut som en matta:P)

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Onsdag 17 april 21:14

Startade min dag i stallet där jag red en tur på Diara. Det var riktigt soligt och härligt och fick nästan lite sommarkänsla. Även Diara var på tårna och ville galoppera massa. Sommarkänslan avtog dock snabbt när jag kom tillbaka och det började sn...

Av Emma - Tisdag 16 april 21:47


Har varit lite tomt här nu men har inte hänt mycket mer än skola och plugg. Nu är jag iaf hemma igen och kommer bara det tillstå söndag. Så mysigt! Dessutom har det äntligen börjat kännas lite vårigt ute och kommit mycket blommor och lite knoppar på ...

Av Emma - Söndag 31 mars 21:47


Enligt termometern var det 15 grader i dag men jag tyckte ändå det var mycket kallare än tidigare dagar. Kanske berodde på att det inte var någon sol, haha. Jag började dagen med en uteritt på Diara. Hon var rätt tittig och oharmonisk. Dessutom frö...

Av Emma - Lördag 30 mars 21:06

Hoppas att ni har haft en fin påskafton! Jag började min med en tur i skogen på en väldigt tittig och spänd Zorro. Sedan åkte vi till mormor och morfar på fika och resten av dagen spenderades hemma. Promenad och lek med Molly och sen började jag plug...

Av Emma - Fredag 29 mars 21:54

Jag och Diara hade en så härlig ridtur i morse! Vi red min favoritrunda och det var riktigt vårigt och soligt. Njöt för fullt! Precis vad jag behövde efter alla långa sega pluggdagar i Uppsala senaste veckorna. Diara var i sitt esse och galopperade p...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards