Stangen

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Emma - 15 september 2012 16:59

Cecilila (min favo i Timoteij) var med i Doobidoo i går! Någon som såg??? Bilder:

                 

Fredagskväll för Wilma. Obekvemt???

         

Av Emma - 15 september 2012 16:58

                           

Av Emma - 15 september 2012 14:49

I dag har det varit mycket häst. Dagen:


1. Uteritt med alla. Emilio var framåt och traven var jättefin.

2. Hästtvätt, schabrak och pad tvätt och borsttvätt.

3. Tömning av Zeus box. Nu är den åter en foderbox.

4. Bärde upp trädgårds möblerna från sjön

5. Rensade alla morötter från landet. (Blir till middagen)

6. Gav hästarna dom 7 små. Zorro glufsade i sig sina. Kiwis var jag tvungen att ta bort blasten på för att hon skulle äta dom. (Blasten tog Zorro.) Emilio åt också sina utan problem.

7. Tog in flaggan för vintern.

Såå nu har jag höst "städat".

Årets morotskörd:

     

Några bilder från hästtvätten förra året:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards