Stangen

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Emma - 19 september 2012 17:34

Min blomma:

   

Utomhus hos oss just nu:

 

Wilma fail:

                                 

Av Emma - 19 september 2012 16:35

Vill ni ha smilisar i blogginläggen? T.e.x:

I dag har solen värmt mig hela dan.   Jag har ridit Emilio och ramlat av, blev helt snurrig.   Sedan har jag drukit kaffe  .... Nee skoja bara det är ju jätteäckligt..... Kiwi blev rädd för ngt i hagen i dag så hon bara:   


Om ni fattar vad jag menar??? Svara igenom en kommentar:

1. Jaaa jag villa ha massor av smijlisar!!  

2. Några smaijlisar blir skitkul:)  

3. Det räcker som du redan gör. Några nån gång ibland...  

4. Neej inga smilisar!!!  

Av Emma - 19 september 2012 16:24

I går hade vi tänkt rida ut men det var för blött så det blev banan istället. Jag red Emilio med bara schabrak (man spänner på ett schabrak med en täckgjord) eftersom jag inte ville blöta ner sadlen (det regnade också:(). Det gick ganska trögt och galoppen ville helst bli slängtrav men i slutet fick vi ganska bra ordning på det. Vi hoppade ett 70 cm kryss också och för en gångs skull slogg jag inet i med fötterna. Brukar nämligen göra det när jag hoppar barbacka och ibland annars också om hindret är lite högre som typ 60 cm. I dag blev det ingen ridning p.g.a regn, prov på fredag och eng-glosor. Suck.... Ganska rida efter maten i kväll.....??? Jaja vi får se:)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards