Stangen

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emma - 9 maj 2013 20:14

Ja, eller jag har varit frisk sen den 1 maj nu men har inte hunnit blogga. Dessutom kraschade internet IGEN och jag skriver detta inlägg för andra gångern. Varför ska det alltid krascha när jag skriver långa inlägg!!!!?????? Lite uppdatering i alla fall:

Onsdag (1 maj): Eftersom det var såå skönt att slippa ligga i sängern så led jag av måste-göra-något-sjukan så jag städade ut min gamla lekstuga och så red jag Emilio som var pigg. Började även mocka Emilios hage varannan dag i dag.

Torsdag: Emilio började gå i lill-betet.

Fredag: Red Kiwan. Hon var pigg.

Lördag: Red Emilio och Zorro i skogen - dom var pigga. Sedan red jag Kiwan på banan - bomövningen Klockan om ni vet vilken det är. Fyra bommar på en volt. Det gick undan.

Söndag: Red Zorro Klockan. Han var duktig och gick i form. (bilder kommer)

Måndag: Hästarna fick nya skor och blev av med broddarna och snösulorna.

Tisdag: typ inget

Onsdag: Galoppade och hoppade Emilio på gärdet. Hna var crazy! XD

I dag: Red Kiwan vattenfall (våran långrunda). Hon  var jättepigg och var helt löddrig av svett när vi kom hem. Hann sedan halva grävling med Zorro innan åskan och regnet kom så vi fick vända. Fast vi galopperade för att komma hem fort så han fick motion i alla fall.

I morgon: Ska jag va med Viktoria. Vi ska rida - hon Emilio och jag Kiwi.

GLÖM INTE ATT EMILIO FYLLER 16 ÅR PÅ MÅNDAG!! KOMMENTERA OCH GRATTA!!!

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards