Stangen

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Emma - 12 maj 2013 21:57

På den stoooora dagen så kommer ett litet problem inträffa. Den speciella headern kommer inte att komma upp förren på.kvällen eftersom jag inte kommer att hinna förren då. Sorry. Funderar på att låta den sitta uppe under tisdagen oxå, eller hela veckan kanske...???

Av Emma - 12 maj 2013 20:21

Efter tidningen and so on i dag så gick vi upp och kollade på grannens får och lammunga och även på Gosans sista får/lamm. Hon dog ju kanske som ni minns vid lammningen förra året. Har döpt barnet till Goselina. Här har ni massor av jättegulliga bilder:

                  

Goselina:

   

Fårhunden Meg:

                       

Goselina:

             

Goselina:

   

Goselina:

 

Av Emma - 12 maj 2013 20:20

Här kommer allt i ett:


 

Av Emma - 12 maj 2013 20:07

Hittade några bilder på mig och Kiwi och mig och Zorro från i mars som jag glömt lägga upp. Fast man tror inte att det är mars när man kollar på dom! Eller vad tycker ni?

                                                                                                               

Av Emma - 12 maj 2013 14:22

I dag red jag ut på Kiwan. Hon var pigg som vanligt och det var superhärligt! Bild på Kiwi framför ett fält som vi tyvärr inte får rida på utan bara fick stå och studera det vackra gröna gräset och drömma om att galoppera över det...:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards