Stangen

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Emma - 18 maj 2013 19:11

Nu är det äntligen sommar!!!   Vi har haft kokhett hos oss i dag och jag har till och med badad i sjön fast det var kallt.   Liten koll på min vecka:

Tidsag: Red dressyr med Kiwi på banan. Mycket nöjd.

Onsdag: Hade utvecklingssamtal efter skolan där man fick veta resultaten på nationella proven m.m Jag fick A (högsta bestyg) på alla prov (geografi, kemi, matte och svenska) uton engelskan där jag fick B (nästa bästa betyg). Är MYCKET nöjd! Sedan red jag och mamma ut på Kiwi och Zorro. Zorro var pigg men lydig. Sedan longerade jag och busade med Emilio på ridbanan. "Fri lek" som det alltid kallades på dagiset. Han var helt crazy och tyckte det var superkul att bli jagad av en flåsande mig.

Torsdag: Äntligen GGR igen tänkte jag tills jag såg att det var uteritt - vi skrittar då nämligen bara. Usch, en timma skritt är urrrrtråkigt! Fick Valle desutom. Problemet var att jag gillar att rida Valle för han är grymt kul. Och då slössades min gång med honom på skritt i en timme.....  

I går: Red Emilio på fältet och han var seg. Det var vaaaarmt.....

I dag: Red både Kiwi och Zorro stentuffa dressyrpass på banan på morgonen. Jobbigt men jag är nöjd med båda. Sedan badade jag!! Det var iscold, men, men skönt på ett sätt oxå. Sedan har jag mest slappat och läst lite i dag. Heja Robin i kväll då!!! Just You ska vinna!!!!  

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards