Stangen

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Emma - 11 januari 2014 18:13

Är ledsen för att ni fått vänta så länge på detta avsnitt men det krånglade när jag skulle ladda upp bilderna till det.

Men i alla fall så travade vi över cavalettisar på ena långsidan och red lite olika böjningar på den andra. Allt för att hon skulle bromsa farten - såklart! Det hjälpte sådär men höll henne i någorlunda trim så är nöjd. Sedan skulle vi hoppa lite högre på ett räcke i mitten först kryss, sen 50, 60, 70 och till sist hela 80 cm! Hon hoppade varje gång men det gick alldeles för fort bara. Men är ändå nöjd. Bilder:

Kiwi i nya outfiten:

         

Från ryggen:

 

70 cm:

 

80 cm:

 

Av Emma - 11 januari 2014 15:22

Och det är lika bra det tycker jag! Det är för sent med snö nu. Har varit krasslig hela veckan men ridit Carmen i torsdags och i dag Zorro med mamma och Kiwi samt Emilio. Zorro var pigg och Emilio var lite smått crazy - OCH DET GILLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW! Hehehehe... Var hemma från skolan i onsdags då jag hade feber men har de andra dagarna bara haft hosta, ont i halsen & trötthet. Men men, det går nog över snart XD

Suddig bild på Emilio i dag:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards