Stangen

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Emma - 28 januari 2014 20:15

Det blev en riktig hästig dag då jag red Carmen + alla våra.

Emilio: Skötte sig fint och var ganska pigg men inte så värst busig.

Kiwi: Var helt galen! Drog som en idiot och kickade, hahaha det var tur att jag satt kvar. Vet inte vad som flög i henne.

Zorro: Väldigt pigg men blev förvånad över att han lyssnade så bra på mig ändå. Duktig Zorro!!!


Kommer nog inte hinna blogga förren i helgen nu p.g.a att jag har två stora prov på torsdag (ett i tyska och ett i fysik). :( Usch, är verkligen inte taggad. Men, men.


Ska oxå tipsa om en ny grupp jag startat på facebook. Den heter "Vi som söker/säljer tävlingshäst/ponny" Den är alltså till för att söka efter tävlingsponny/häst och för att göra "reklam" för den tävlingshäst/ponny man har till salu. Man måste alltså söka tävlingshäst/ponny eller ha en sådan till salu för att gå med i gruppen. Jag söker ju en D-ponny eller stor häst att tävla med så därför startade jag gruppen. Gå hemskt gärna med i den om du är något av det ovanstående. Som bild blir därför designen till gruppen:

 

Av Emma - 28 januari 2014 20:00

I dag har jag ridit Carmis på förmiddagen eftersom jag har haft studiedag. Vi tog samma runda som i torsdags och jag har ännu inte kommit på något passande namn utan kallar den typ "kors & tvärs-rundan" eftersom stigarna går lite kors och tvärs.

Carmen var i alla fall jättesnäll och lagom pigg. Till och med Cassino skötte sig. Hahaha. Nu blir det ingen ridning förren torsdag nästa vecka p.g.a att Camilla inte kan.

Bild från tävlingen i höstas:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards