Stangen

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Emma - 15 juni 2014 21:15

Först ut var Diara. Vi red Finneryd och jag testade henne med martingal vilket funkande väldigt bra! Hon blev inte alls lika stark utan var mer avslappnad. Supernöjd!

Sedan red jag och lill-Amanda Emilio en liten sväng i skogen oxå. Han var ganska seg men snäll.

På kvällen red jag och mamma ut på Zorro och Kiwi. Zorro var hyfsat pigg - lufsade på i sitt egna tempo ;)


På eftermiddagen tog vi även superfina bilder på mig & Emilio och mig & Diara på fältet bakom stallet. Vi hade en liten photoshoot, hihi. Tänkte lägga ihop bilderna i en film eller liknande men självklart ska ni få ett smakprov:
Jag och Emilio:
   

Jag och Diara:
   

Av Emma - 15 juni 2014 20:00

Kiwi:

     

Zorro:


                     

Diara:

                           

Blommor, hihi: 


   

Emilio:


               

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards