Stangen

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Emma - 10 mars 2015 21:43

I dag har det varit ganska soligt men väääldigt blåsigt. Jag och Diara höll typ på att blåsa bort när vi red dressyr på banan. Slutade tidigt i dag (redan vid ett) eftersom lärarna skulle ha någon utvärderings grej.
Diara var superfin! Dagens pass var ett guldkorn i mängden. Hon var så mjuk och följsam och stabil i sin form. Kände mig som värsta OS dressyrryttaren, haha. Jag jobbade mycket galopp även i dag för att stärka den ordentligt. Just i dag focuserade jag på ökningar och minskningar samt galoppombyten. Red inte särskilt länge, bara ca 40 min, eftersom vi har årets första hoppträning för Lasse i mon men hon var otroligt duktig! Hoppas det sitter i tills i mon så att det blir lite teknikhoppning och inte bara glädjehoppning som det lätt kan bli när hon ligger på för mycket och inte riktigt vill samla sig.
Iaf, det var allt för i kväll.
Ha en skön natt!

Bild från förra årets sista dressyrpass innan vintervilan:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards