Stangen

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Emma - 30 mars 2015 20:00

Gissa vad jag har gjort hela studiedagen? Jo, jag har legat i soffan med 40 graders feber och mått illa. Det är ju precis det som man vill göra när man är ledig....

I går hade jag 38 graders feber men jag red i ösregnet ändå. Jag och pappa stack ut på en långrunda - vattenfall med Diara och Zorro. Jag kände att Diara behövde bli av med lite överskottsenergi. ;)
Emilio och jag tog den vanliga rundan i skogen. Jag satt och frös så att jag skakade och höll typ på att somna hela tiden, haha. Emilio var iaf pigg för en gångs skull.

I dag skulle Emilio gått ut igen och Diara skulle fått ett dressyrpass. Det orkade jag självklart inte så nu kommer hon ha jättemycket överskottsenergi om jag orkar rida i mon. Får hålla tummarna för det!

Diara i sitt nya ridregntäcke:

Zorro innan turen:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards