Stangen

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Emma - 27 maj 2015 19:43

Hann inte blogga i går kväll men Diara skötte sig iaf fint ute i skogen. Hon var helt galen och skulle galoppera hela tiden, precis som väntat, så det var tur att jag kom ihåg att sätta på martingalen.

I dag körde vi lite markarbete på banan. Tränade avstånd mellan bommar på både rakt och bruten linje samt på hinder. De flesta gånger gick det riktigt bra även att jag inte direkt kan säga att jag "såg avstånden". Vi kom iaf rätt, om man säger så. Diara var som vanligt nu för tiden lite jobbig i formen i traven medan galoppen var fin och även skritten som har utvecklats rätt mycket de senaste veckorna. Vi ska ner till Essi igen på söndag eftermiddag och det är verkligen behövligt. Var ju en månad sen sist, hehe. Det kan bli så ibland när man till största delen är hoppryttare...

Nu blir det plugg ;)

    

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards