Stangen

Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av Emma - 12 oktober 2018 07:10

Godmorgon! Äntligen fredag tycker säkert de flesta men jag är lite för stressad inför måndagens fysikprov för att vilja ha så få dagar kvar dit, hehe. I onsdags var jag på Elmia Horse Show tillsammans med Victoria hela em vilket verkligen inte var ett smart drag med tanke på provet men kul hade vi iaf. Som vanligt fanns det dock inget roligt på mässan men är väl bara jag som är kräsen. XD Vi kollade även på en del hoppning men tyvärr gick det inga dressyrklasser den dagen.
I går red jag dressyr på Diara efter skolan. Vi ska tävla i morgon så det blev sista passet inför det. Hon var lite stark i handen i början men släppte efter ett tag. Vi avslutade med att rida LB:1 två ggr då det är det program vi ska tävla (fanns ingen LA på denna tävlingen tyvärr) och hon kändes jättefin. Efter Diara var det Emilios tur och honom longerade jag. Han sprang på fint och var duktig. Kvällen spenderades med fysikplugg och gick och la mig mycket senare än vad som är hälsosamt för mig som är kvällstrött.
I dag slutar jag skolan vid tre och då blir det direkt hem och plugga hela kvällen. Ska även packa inför i morgon och så ska Diaras svans och ben tvättas i vanlig ordning.
Hoppas ni får en bra fredag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards