Stangen

Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av Emma - 18 oktober 2018 11:15

I dag ska jag och Diara äntligen hoppa igen! Det har vi inte gjort sen tävlingen i somras så är typ 2,5 månader sen nu. Det blir dock inget avancerat utan bara en enkel övning för att träna på lösgjordheten i galoppen. 

I går red jag dressyr på Diara efter skolan. Vi tränade på halter och öppna. Hon har så svårt för att stå still men det gick väl ändå helt okej. Vi avslutade med att rida igenom LA:1 och är nöjd men ryggningen krånglade en del vilket den inte brukar göra. Vi ska träna lite mer på den i dag. Generellt var hon väldigt mjuk och fin i formen. Vi red för första gången ett helt varv i förvänd galopp och hon har verkligen fått mer styrka nu för det är inte längre särskilt svårt. :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards