Stangen

Alla inlägg under juni 2014

Av Emma - 3 juni 2014 20:30

Nu har febern släppt iaf fast har grymt ont i halsen än. I dag red jag Diara på banan och dom ni kunde läsa i rubriken var hon väldigt pigg!!! Blev inte så mycket av det hela eftersom hon bara skulle galoppera och jag fortfarande var trött. Emilio var oxå ganska pigg iaf när vi hängde i svansen på Kiwi. Red även honom på banan för en gångs skull. Han blev typ helt chockad när kan skulle gå in där, haha. Vi red LC:1-an och han var seeeg men, men... Red sedan den på Kiwan och det var kul! Rider ju henne så sällan nu!

Bild från i somras:

 

Av Emma - 2 juni 2014 21:15

I dag har jag legat i sängen nästan hela dagen med feber och halsont - najs! Eller inte! Nu på em hasade jag mig ut och red Diara med Eve och Emilio med mamma. Det gick bra men jag orkade typ inget...

 

Av Emma - 1 juni 2014 17:20

1 juni! Första dagen på sommaren! Var tror i jag tillbringar den?

Jo, självklart i soffan med feber och med ett fruktansvärt halsont - jag kan knappt svälja. Hoppas jag blir bättre tills i morgon för Diara behöver ju gå och Emilio med för den delen...

Det var allt från mig....

Tänkvärt:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards