Stangen

Alla inlägg den 26 oktober 2017

Av Emma - 26 oktober 2017 09:59

Tror nog att de flesta hästintresserade har koll på att eshs går just nu. Eftersom vi har så nära dit var vi ju såklart tvinga att åka dit. Vi passade på i går när China gjorde sin första start i femåringarnas hoppning (120 cm). Hon hoppade superfint men fick tyvärr med sig en bom då hon tyckte att läktaren var lite läskig.
Mässan var enligt mig ingen succé, fanns inte så mycket roligt där. Mamma köpte dock en jättegullig hästljuslykta som liknar Emilio.
Bild på lyktan:

Utsikt över tävlingsbanan:

Framhoppningen:

China i sin uppstallningsbox. Hon bor inte där övernatt då det är så nära hem men smidigt att göra iordning osv i box istället för vid transporten.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards