Stangen

Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Emma - 26 februari 2017 21:14

En dag för sent men har haft sjukt mycket att göra i helgen. Dressyrpasset i ridhuset gick iaf JÄTTEBRA! Med mycket tålamod genom uppvärmningen (som alltid) red vi öppna på öppna blandat med övergångar, tempoväxlingar och skänkelvikningar. Efter en stunds arbete i både trav och galopp släppte det till slut och hon blev fantastiskt fin. Massor med schvung och power men samtidigt mellan hand och skänkel. Kändes som att hon skulle göra allt jag bad om typ, hehe. Jag testade att rida igenom LC:1 programmet vilket gick över förväntan bra, endast två missar genom hela programmet! Hoppas att det äntligen släpper på rikigt för oss nu - är så taggad inför vårens dressyrtävlingar!

Film från dressyrpasset:


Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards