Stangen

Alla inlägg den 23 augusti 2017

Av Emma - 23 augusti 2017 22:12

I dag fick Diara gå en lugn tur i skogen eftersom det är vanligt med träningsvärk efter första massagebehandlingen. Bara skritt och trav vilket damen inte uppskattade. Flera gånger fattade hon galopp av sig själv så jag fick bryta av. Men hon kändes fin i formen och tror det är nyttigt med några dagar paus nu innan höstens tävlingar. I mon blir det ännu en uteritt men nu i alla gångarter.

Den som var oväntat duktig var dock inte Diara utan jag själv. Jag gav mig faktiskt ut och sprang en lite längre runda efter jag ridit och jag brukar aldrig ha tid eller ork till det efter skolan. Men nu innan proven hopar sig över mig tänkte jag försöka ta mig i kragen och springa varannan dag precis som på sommarlovet. Inte illa va? Hahaha.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards