Stangen

Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Emma - 3 juni 2018 15:45

Detta vädret (som jag har kommenterat i så gott som varje inlägg nu, förlåt) ska hålla i sig så långt man kan se på prognoserna och det är såå härligt. Efter det långdragna vintern var det här precis vad vi behövde.


I morse red jag ut Diara en sväng i skogen ihop med mamma & Kiwi samt pappa & Zorro. Var fortfarande någorlunda svalt så slapp bli genomsvettig. ;) Diara var ganska pigg och stark med stundtals fin, när hon lugnade sig lite.

Sedan red jag Emilio på fältet. Jag trodde att han skulle vara ganska segt för det var verkligen stekhett i solen men jag kunde inte haft mer fel. Han racade för fullt och la in flera bockserier. Tur jag hade sadel, haha.

Förutom ridningen har jag badat själv. Vi har 25 grader i vår sjö nu - så skönt!


Nu ska jag återgå till plugget. Ha en fortsatt fin söndag! ♥

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards