Stangen

Alla inlägg den 1 januari 2022

Av Emma - 1 januari 2022 19:15

2022 har anlänt. Ännu ett år med massa plugg, det är ungefär mina planer, haha. I går hade jag iaf en mysig nyårsafton med familjen. Red ut Diara på min favoritrunda i skogen och hon var galet pigg och taggad! Sedan tränade jag och gick promenad med Molly i vanlig ordning. 

   


I dag har jag ridit ut på Zorro och även gått promenad med Emilio. Båda var halvsega. Eftermiddagen spenderade jag i hagen med att mocka. Får passa på när det är pluggfritt och ingen snö. 

 

Av Emma - 1 januari 2022 10:00

Januari

Diara hade vintervila hela januari så det var en ganska lugn månad. Vi inledde med att få jättemycket snö och det var hur härligt som helst att snögaloppera i den. Sen skulle det såklart smälta av och förvandlas till is och underlaget blev mindre roligt... Skolan var iaf forsatt på distans och även tentan i Allmän patologi fick vi ha på hemmaplan vilket var sååå skönt.


12 januari var jag och Molly ute på en morgonpromenad och vi hade nästan den enda soliga dagen i månaden. Och det var sååå fint!

             


17 januari tolkade jag och Amanda med Emilio:

     


24 januari var jag med Camilla till ridhuset och hoppade med Tompa. Såå kul efter en hel månad med bara uteritter!

 


Jag träffade då även hennes dödligt söta chihuahua valpar för första gången. Huuur söta?! Bara två veckor!

   


Övriga bilder från januari:

                 '


Februari

Det hände egentligen inte något speciellt. Mycket plugg och ridning ffa i skogen då det var så snöigt och halt. Men 28/2 så klippte jag Diara iaf:

 


Övriga bilder från februari:

         


Mars

Egentligen samma här. Träning, ridning och plugg. 30/3 hade jag min nog största tenta hittills och den innebar hetsplugg utan dess like.

Blandade bilder från mars: 

                 


Missa inte "Mitt 2021, del 2" som kommer upp 3/1. 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards