Stangen

Alla inlägg den 5 januari 2022

Av Emma - 5 januari 2022 19:26

Det kom massa snö i natt, över 1 dm, och fortsatte hela morgonen så man blev helt dygnsur när man red eftersom det var riktig blötsnö. Jag och pappa red ut på Diara och Zorro som båda var pigga och busiga av all snö. Red även Emilio en liten sväng och han va som en kanonkula, haha. Inget fel på den energin.

Diara i dag:

 

Av Emma - 5 januari 2022 10:00

Juli

I början av juli kom Camillas sto Maja och hennes föl Saga hit på sommarbete. Så gulligt med en fölis!

13 juli fyllde Molly 1 år! 

 


Och 19 juli fyllde Zorro 20 år!

   


Annars jobbade jag på som vanligt. 31/7-1/8 var jag och Amanda iväg på en liten minisemester till två kompisar där vi bl.a red islandshäst.

           


Övriga bilder från juli:

         


Augusti

Det fina vädret fortsatte även in i augusti. Den 13/8 jobbade jag min sista dag på Anicura och hade 2,5 veckors sommarlov framför mig innan skolstart. Veckan efter åkte jag på roadtrip med Anna - fyra väldigt roliga dagar!

               


Övriga bilder från augusti:
               


September

Skolan började och med den också allt plugg. 5/9 var jag och Amanda på boda borg med några kompisar. Det var en rolig dag och det bästa var att vårt lag vann, haha. 

Jag var även uppe i Uppsala och skrev treans första tentor och sista september hämtade jag ut min nya mobil - en iPhone 13 pro.

 


Övriga bilder från september:

                    


Missa inte "Mitt 2021, del 4" som kommer upp 7/1!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards