Stangen

Alla inlägg den 7 januari 2022

Av Emma - 7 januari 2022 17:49

I går red jag Diara i skogen på morgonen och hon var ganska pigg. Sen åkte jag till Camilla och red Ludde. Han var väldigt taggad och på tårna men lika härlig som vanligt.

I dag red jag dressyr på Diara på morgonen. Hon va väldigt pigg och ville springa ifrån arbetet så blev mycket halvhalter. Blev dock aldrig någon jätteharmonisk känsla men ändå helt okej.
Sedan tränade jag och på em var jag på promenad först med Victoria och sen med Amanda.
Hoppas ni har haft en bra fredag!
Bilder från i går:

Av Emma - 7 januari 2022 10:00

Oktober

Hösten anlände och det har kännts som ett enda pendlande mellan Uppsala och hemma. Tenta ungefär en gång i månaden och däremellan massa plugg. 3/10 filmade jag mitt bidrag till den digitala visningstävlingen med Zorro. Den resulterade sedan i 27 poäng och delad 4:e plats. Inlägg HÄR.

   


23 oktober dressyrtränade jag för Camilla med Diara. Inlägg HÄR

28/10 var jag på Elmia och kollade när Ludde hoppade andra femårskvalet. Han var felfri och gick vidare till final som sedan resulterade i en 3:e plats - så kul!

     


Övriga bilder från oktober:

                             


November

Fler tentor och Uppsalaresor men även ridturer hemma. Hände inget speciellt utan det rullade på emot jul helt enkelt. Första snön kom och julpyntet sattes upp. 


Blandade bilder från november:

                             


December

13/12 red jag och Emilio lucia i byn och Molly blev också utklädd, haha. 

     


Firade julen hemma med familjen:

     


26/12 hade vi en vinterphotoshooyt med Diara och Emilio, några av bilderna:

             


Även nyår firades med familjen och trerätters i vanlig ording. 

   


Vi fick snö under större delen av december vilket var härligt. Alltid fint med en vit jul!

Blandade bilder från december:

                                         


Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards