Stangen

Alla inlägg den 21 april 2018

Av Emma - 21 april 2018 16:19

Hej! Det var något svalare i dag, ca 15 grader istället för gårdagens 24, men ändå soligt och härligt. Jag och Diara tog en tur i skogen i morse och hon var väldigt pigg och taggad. Vi jobbade mycket galopp och när vi gör det i skogen vill hon gärna öka farten och gillar inte mina förhållningar. Fick säga till lite ordentligt några gånger i dag och när bromsen väl fungerade så blev hon väldigt fin. 

Förutom ridningen så har jag i dag även övningskört och nu pluggar jag. I morgon ska jag och Diara på årets första dressyrträning men inte för Mia-Lisa. Hennes träningsgrupper har inte riktigt kommit igång än så vi ska testa en annan tränare. Hon heter Susanne och är en ganska känd A-tränare i dressyr som har flyttat hit och bor bara inte alls långt ifrån oss - så lyxigt! Har aldrig tränat för en A-tränare innan så det ska bli spännande. Hon borde vara väldigt duktig.

Nu ska jag återgå till plugget - vi hörs i mon!

Diara i dag:

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards