Stangen

Alla inlägg den 30 april 2018

Av Emma - 30 april 2018 13:52

I dag för ett år sedan gjorde jag min första och antagligen sista LA start på ponny i hoppning. Sista omgången av div 1 gick i LA och jag och Casper hoppade en superfin runda som jag är så stolt och nöjd över. Resultatet blev en bom ner men vilken debut! 

Klipp från LA:n:

 

Av Emma - 30 april 2018 13:44

Det är så skönt att vara ledig både måndag och tisdag denna veckan - älskar långhelger! I morse red jag ut på Stangen ihop med mamma & Kiwi samt pappa & Zorro. Emilio var väldigt pigg och lydig. Förutom ridningen har jag gått en promenad i skogen samt pluggat. Det sistnämnda ska jag fortsätta med hela dagen är planen. I morgon ska Diara ridas ut i skogen och så blir det mer plugg. 


 

Av Emma - 30 april 2018 07:00

Var svårt att välja bild till denna månad för fanns många minnen härifrån. Men valet föll ändå på denna smått knasiga bild. Här hoppar jag och Kiwi över en livsfarlig vattenmatta för första gången. Det tog ca 5 minuter innan jag fick över henne över mattan första gången och sen överhoppade hon sig enormt mycket varje gång, som ni ser på bilden. Hon var väl rädd för att mattan skulle hoppa upp och bita henne, haha. Testade även att hoppa vattenmatta med Emilio i samma veva och han brydde sig inte alls om den utan klev till och med på den. Snacka om kontrast, haha.

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards