Stangen

Alla inlägg den 15 augusti 2020

Av Emma - 15 augusti 2020 16:36

Vinst på vårt personbästa 76,6% och en riktigt bra ritt! Är så nöjd och glad att det gick så bra trots en del krångel på framridningen. Laget kom som förväntat tvåa. Inlägg om starten kommer som vanligt senare.

Av Emma - 15 augusti 2020 11:53

Nu är vi påväg till Vetlanda för första omgången av div 2. Såg på equipe att de har slängt in alla ekipage i samma klass, alltså inte uppdelat efter vare sig ponnykategori eller ryttarålder vilket jag inte ens trodde man fick. Men det blir ju spännande. Tror inte vi kommer vinna i dag iaf när det är så många duktiga med i klassen, men hoppas på placering iaf. Och bland lagen är det bara en placerad så där är det bara vinst som gäller, haha.
I morse longerade jag Emilio och han var jättelat och ville inte alls anstänga sig. Han tyckte väl att han ville ha sovmorgon för en gångs skull XD
Håll tummarna för oss i dag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards