Stangen

Alla inlägg den 19 augusti 2020

Av Emma - 19 augusti 2020 12:39

Mina två senaste dagar har varit ganska lugna. I går red jag först Zorro i skogen och han kändes fin men lite seg. Diara fick även hon gå i skogen och hon var verkligen inte seg, haha. Var väldigt fin i början men sen taggade hon igång och blev ganska stark i munnen. Förutom ridningen så gick jag promenad (och blev genomsvettig för var 30 grader), rensade bilder på datorn och var på gruppträning. 

I dag har jag ridit Emilio och han var ganska så pigg. Vi hann tillbaka innan det blev allt för varmt. Sen gick jag och mamma en sväng och det var egentligen för varmt men lyckades undvika att bli att för svettig iaf. Resten av dagen ska jag fortsätta rensa bilder (och förhoppningsvis bli kvar) samt fixa med lite annat som jag vill ha gjort innan skolan börjar och det bara är plugg som gäller.

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards